Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

Milyen készülékekkel kereshetem fel a RepairBayt?

Szervizünk a következő márkák hivatalos márkaszervize: JBL, Harman/Kardon, Klipsch, De'Longhi, Jamo, Yamaha, Onkyo, NAD, Monitor Audio, Kenwood, Braun, Nutribullet, Grado, Music Hall, Renegade, Perlisten, Roksan, Synthesis, Triangle, AVM, Bluesound, Crunch, Coctail Audio, Gato Audio, Lyravox, Musical Fidelity, Moonriver Audio, Cayin.


Hogyan adhatom le a készülékemet javításra?

Készülékét leadhatja nyitvatartási időben szervizünkben vagy igénybe veheti háztól házig szolgáltatásunkat.


Mennyi ideig tart a javítás?

A javítási idő átlagosan 5-10 nap. A javítási idő rajtunk kívűl álló okból ettől eltérhet, ezekben az esetekben ezt jelezni fogjuk.


Mit vigyek magammal a szervizbe?

A garanciális javításokhoz minden esetben szükségünk lesz a vásárlást igazoló dokumentumra illetve a garancia jegyre. Azokat a termékeket amikhez nincsen vásárlást igazoló dokumentum illetve nem a magyarországi hivatalos forgalmazón keresztül értékesítettek sajnos nem áll módunkban garanciában kezelni! Ezeket a termékeket bevizsgálást követően az emailben megküldött és elfogadott árajánlat után tudjuk javítani!